Razširjamo Božično obdobje za brezplačno zamenjavo in vračilo

Božiček ne uspe vedno pod drevesce prinesti pravilno velikost ali pa zadeti okus prejemnika. Definitivno ne bo darilo, ki bi ga takoj vrgli v globino vaše garderobe, ampak ga lahko zamenjate ali vrnete! 
Želimo Vam izpolniti želje, zato smo letos podaljšali jamstvo brezplačne zamenjave ali vračila blaga. Blago, kupljeno od 15.11.2016 boste lahko po potrebi zamenjali ali vrnili do 15.1.2017.

Potek postopka brezplačne zamenjave lahko preberete spodaj.

Nakupujte z zaupanjem!

 

DOBIL/A SEM OBLAČILA, KATERIH VELIKOST MI NE USTREZA, KAJ PA ZDAJ?

V primeru, da Vam izdelek ni po meri, lahko v roku 14 dni izkoristite možnost brezplačne zamenjave. Za hitrejšo zamenjavo ponujamo brezplačno zamenjavo paketov, najpozneje drugi delovni dan po prejemu vaše zahteve.

KAKO POTEKA IZMENJAVA?

Če ste naročili blago in Vam iz kakršnega koli razloga ne odgovarja, ga lahko v roku 14 dni po prejemu zamenjate. V paket ali ovojnico zapakirajte blago skupaj z izpolnjenim obrazcem in na paket zapišite "Zamenjava izdelka". Nato kontaktirajte naš reklamacijski oddelek na e-mail naslov reklamacije@wayfarer.si s prošnjo za zamenjavo.

Primer e-maila:

Dober dan,

rad bi zamenjavo izdelka, za naročilo št. 123456 (številka Vašega naročila). Gre se za moško jopo Paco modre barve, zamenjavo bi želel zaradi neustrezne izbire velikosti, izbral sem velikost M, potreboval pa bi velikost L moške jope Paco modre barve.

Hvala ter lep pozdrav, Jan Novak, tel. 111 222 333

Nato dobite potrditev datuma pošiljanja novih izdelkov. Ko Vam bo kurir prinesel nov paket boste z njim zamenjali pakete. Odprema blaga je možna le v prvotnem stanju brez znakov uporabe. Brezplačna pošiljka mora vsebovati reklamacijski obrazec.

Pri brezplačni zamenjavi pošiljke z uporabo storitve kurirske službe GLS, bomo poslali paket v najkrajšem možnem času od datuma prejema vaše zahteve.

Imate kakšno vprašanje za nas? Na voljo smo Vam na telefonski številki 059/116-887 in z veseljem Vam bomo svetovali.

Pogoji brezplačne izmenjave

Blago mora biti vrnjeno popolno in ne sme kazati znakov obrabeuporabe ali pranja. Storitev je namenjena izključno za zamenjavo velikosti in za stranke, ki so prejele poškodovano blago ali kakorkoli drugačno od naročenega.

 

Kaj storiti, če želim vrniti blago?

Blago ni zadovoljilo vaših pričakovanj? V tem primeru se lahko v roku 14 dni po prejemu blaga odločite za vračilo brez navedbe razloga. Blago pošljete nazaj neuporabljeno skupaj z izpolnjenim obrazcem in vrnili Vam bomo denar. Vračilo neustreznih izdelkov plačamo mi.

Kako poteka brezplačno vračilo:

  1. Tukaj naročite GLS kurirja. Kurir bo prišel po paket na naveden naslov.
  2. Skrbno zapakiranemu in nepoškodovanemu izdelku, priložite izpolnjen obrazec.
  3. Po prejemu paketa na reklamacijski oddelek, Vam bomo nakazali denar.

Denar za izdelek bo nakazan na vaš bančni račun v najkrajšem možnem času, vendar najpozneje v 30 dneh od prejema paketa. Vrnjeno blago mora biti v neuporabljenem stanju.