Izbrali smo najpomembnejše točke v zvezi z naročili za Vas Celotno besedilo najdete na tej povezavi pogojev poslovanja.

Vsesplošne določbe

Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje. S spletno trgovino Wayfarer.si upravlja podjetje X-Trader.cz, s.r.o. s sedežem Na Nábřeží 1459/8a, 736 01 Havířov - Město, identifikacijska številka: 278 55 660, registrirana v trgovinskem registru na regionalnem Sodišču v Ostravi, oddelek C, vložek 31.830 

Sestavni del teh pogojev so dobavni pogoji in reklamacijski postopek.

Prodajalec:

Naziv: X-Trader.cz, s.r.o.
Naslov: Na Nábřeží 1459/8a, 736 01 Havířov - Město
Tel.: 00420 555 444 542
e-mail: [email protected]
IŠ: 278 55 660
DŠ: CZ 278 55 660

Trgovska X-Trader.cz s.r.o. je vpisana v poslovni register Okrožnega sodišča v Ostravi, oddelek C, vložek 31830.

Varstvo osebnih podatkov

Vaša zasebnost je naša absolutna prednostna naloga. Pri obdelavi vaših osebnih podatkov se strogo držimo splošne uredbe o varstvu podatkov skrajšano kot GDPR. Več informacij o varstvu podatkov najdete TUKAJ.

Definicija pojmov

Potrošniško blago

Kupna pogodba, pogodba o delu ali druge pogodbe, so potrošniške pogodbe, kjer so stranke na eni strani kupci.

Prodajalec

Trgovska družba X-Trader.cz s.r.o., pri sklenitvi pogodbe deluje na komercialni ali drugi poslovni dejavnosti.

Kupec - potrošnik

Kupec – potrošnik je oseba, ki ob sklenitvi ter izvedbi pogodbe ni v okviru svoje trgovske ali druge poslovne dejavnosti.

Kupec — ne potrošnik

Kupec – ne potrošnik je oseba, ki ob sklenitvi pogodbe deluje na komercialni ali drugi poslovni dejavnosti.

 

Kako naročiti

Vsa naročila, ki jih kupec opravi preko enega on možnih načinov naročanja, ter v primeru da vsebujejo vse potrebne podatke, so zavezujoča za kupca.

Načini oddaje naročila

Predmeti naročila

  • Podatki za obračun (obvezno) — ime, priimek, polni naslov
  • Podatki za dostavo (neobvezno) — ime, priimek, polni naslov
  • Kontakt (obvezno) — e-pošta, telefonska številka
  • Blago (obvezno) — naziv, količina in vse druge informacije, potrebne za enostavno identifikacijo naročenega blaga (velikost, barva itd.)
  • Način dostave in plačila (obvezno)— plačilo vnaprej, z gotovino po povzetju ali osebno
  • Dodatne informacije (neobvezno) — opombe pri naročilu

 

Plačilo blaga

  • Plačilo po povzetju — plačilo po prejemu blaga od kurirja
  • Plačilo pri osebnem prevzemu — plačilo pri prevzemu blaga od prodajalca

Račun

Račun za naročeno blago vam bo poslan v elektronski obliki na vaš e-mail, na dan odpreme pošiljke. V kolikor bi radi račun imeli v papirnati obliki, nam o tem pišite na [email protected] in priložili vam ga bomo k naročenemu blagu.

Elektronski račun izpolnjuje vse zahteve, določene z zakonom – o davku na dodano vrednost ter računovodstvu, tako vsebinsko kot formalno.

Z pošiljanjem davčnih dokumentov – računov preko e-pošte v elektronski obliki, smo se pridružili podjetjem, ki skrbijo za ter prispevajo za varstvo okolja. 
Račun prosimo, da si shranite, ker služi kot garancija za kupljeno blago. Dokaz o plačilu blaga je možno tudi najti ob prijavi v uporabniški račun na spletni strani www.wayfarer.si kjer si ga lahko natisnete kadarkoli v prihodnosti.

Odstop od pogodbe

Kupec ima pravico do odstopa od kupne pogodbe do 14 dni po prejetju blaga, brez navedbe razloga. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini. Ko vračate izdelek prodajalcu morate priložiti obrazec za vračilo blaga. Obrazec za vračilo artiklov je na voljo tudi na zahtevo na [email protected].

Spodnjega perila iz higienskih razlogov ne morete zamenjati ali vrniti!

 

Zaščita osebnih podatkov

Vsi osebni podatki podani z strani kupca bodo obravnavani v skladu z zakonom. Vsi osebni podatki podani prodajalcu so skrbno varovani in podani tretji stranki, le v namene izpolnitve nakupne pogodbe. Sočasno pa se stranka strinja z posredovanjem osebnih podatkov kurirskim službam, v namen dostave blaga, čim bolj uspešno.

 

Ekspedicija nepopolnih naročil

V primeru, da vam ne moremo poslati celotno naročilo, vas bomo kontaktirali po telefonu naslednji delovni dan po naročilu blaga. Če nam ne bo uspelo, vam bomo poslali e-pošto. V primeru, da ne prejmemo odgovora v 24 urah, bomo poslali naročilo nepopolno in poštnina bo brezplačna. Če vam naročilo zaradi manjkajočih izdelkov ne bo uporabno oz. všeč ga pošljite nazaj na naše stroške.

 

Končne določbe

Ti pogoji začnejo veljati 1. julija 2015 in prekličejo vse predhodne prakse v zvezi z naročili in prodajo blaga.

Družba X-Trader.cz s.r.o. si pridržuje pravico do spremembe pogojev brez predhodnega obvestila.