Domov
Uporabnik
Uporabnik
×

Registracija

Podatki o profilu

Podatki za prijavo

ali prijava

First name is required!
Last name is required!
First name is not valid!
Last name is not valid!
This is not an email address!
Email address is required!
This email is already registered!
Password is required!
Enter a valid password!
Please enter 6 or more characters!
Please enter 16 or less characters!
Passwords are not same!
Terms and Conditions are required!
Email or Password is wrong!

Podaljšano Božično obdobje brezplačnih zamenjav in vračil

Če se bojite, da ne boste dobili pravega darila, ste lahko brez skrbi! Podaljšali smo obdobje brezplačnih zamenjav in vračil za nakupe v obdobju od od 1. novembra 2018 do 30. januarja 2019.

Izbrali smo 8 najpogostejših vprašanj z odgovori za Vas. Celotno besedilo najdete na tej povezavi vprašanj in odgovorov.

 

Kaj če mi oblačila ne bodo prav?

Pišite nam po e-pošti na reklamacije@wayfarer.si ali pokličite na telefonsko številko 01 828 08 88 in poslali vam bomo novo blago v najkrajšem možnem času. Ko vračate izdelek prodajalcu morate priložiti obrazec za vračilo blaga. Priporočamo, da blago ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oziroma drugo ustrezno varno embalažo). Na pošiljko napišite "Zamenjava izdelka".

 

Kaj če mi izdelki niso všeč?

Kupec ima pravico, da odstopi od pogodbe v 14 dneh po prejemu blaga, brez navedbe razloga. V tem primeru pošlje kupec blago, skupaj z izpolnjenim obrazcem za vračilo blaga na naslov za pritožbe Almaja, Alen Dervić s.p., Podutiška cesta 156A, 1000 Ljubljana. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

 

Kdaj dobim naročeno blago?

Rok dostave je v 3 delovnih dneh od prejema naročila za izdelke na zalogi.

 

Kje lahko najdem račun za kupljeno blago?

Račun za naročeno blago dobite v elektronski obliki na vaš e-poštni naslov na dan pošiljanja. V primeru, da ga ne dobite lahko zahtevate papirni račun takoj preko e-pošte info@wayfarer.si.

 

Ali lahko kupljene izdelke prevzamem osebno?

Kupljene izdelke lahko prevzamete osebno na naslovu Trg MDB 10, 1000 Ljubljana. Vsak delovnik med 09:00 in 17:00 uro. Ko bodo izdelki pripravljeni za prevzem vas bomo o tem obvestili. Prevzemno mesto oz. trgovina se nahaja v bližini "Tramvaja", Cirkusa ali Tobačne.

 

Ni navodil za uro?

Navodila za uporabo najdete na naši spletni strani.

 

Je možno dobiti kakšen popust?

Seveda, z registracijo na naši spletni strani pridobite stalni 3% popust na vse izdelke. Na voljo je kategorija Odprodaje, tam so določeni izdelki močno znižani.

 

Kaj če dobim poškodovane izdelke?

Pišite nam po e-pošti na reklamacije@wayfarer.si ali pokličite na telefonsko številko 01 828 08 88 in poslali vam bomo novo blago v najkrajšem možnem času. Ko vračate izdelek prodajalcu morate priložiti obrazec za vračilo blaga. Priporočamo, da blago ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oziroma drugo ustrezno varno embalažo). Na pošiljko napišite "Zamenjava izdelka".

Attention,

unfortunately our new system does not remember your old password, but do not despair!

Your new password will arrive in the e-mail.