Brezplačna zamenjava

Dobil/a sem oblačila, katerih velikost mi ne ustreza, kaj pa zdaj?

V primeru, da Vam izdelek ni po meri, lahko v roku 14 dni izkoristite možnost brezplačne zamenjave. Za hitrejšo zamenjavo ponujamo brezplačno zamenjavo paketov, najpozneje drugi delovni dan po prejemu vaše zahteve.

 

Kaj storiti, če želite prejeto blago zamenjati?

Ali je prišlo do napake in niste zadovoljni z nakupom? Če ste prejeli izdelek, ki ga niste naročili ali pa ste preprosto dobili napačno velikost, ga lahko brezplačno zamenjate v 14 dneh od prejema.

Postopek je otročje lahek!

  1. Naročite brezplačno zamenjavo na zamenjava.wayfarer.si
  2. Blago skrbno zapakirajte, tako da pride do nas nepoškodovano in priložite izpolnjen obrazec.
  3. Ko je datum odpreme potrjen, Vam bo kurir dostavil nov paket in paketa le zamenjate.

Zamenjava je na voljo le, če je blago v prvotnem stanju in brez znakov uporabe. Zamenjan paket mora vsebovati izpolnjen obrazec. Poslujemo z GLS kurirsko službo, ki skrbi za menjave in pakete odpošljemo v najkrajšem možnem času. Če imate še kakšna vprašanja ali pa raje opravite telefonski klic, smo na voljo na 01 828 08 88 in z veseljem Vam bomo pomagali.

Imate kakšno vprašanje za nas? Na voljo smo Vam na telefonski številki 01 828 08 88 in z veseljem Vam bomo svetovali.

 

Pogoji brezplačne izmenjave

Blago mora biti vrnjeno popolno in ne sme kazati znakov obrabeuporabe ali pranja. Storitev je namenjena izključno za zamenjavo velikosti in za stranke, ki so prejele poškodovano blago ali kakorkoli drugačno od naročenega.

Spodnjega perila iz higienskih razlogov ne morete zamenjati ali vrniti!

 

Kaj storiti, če želim vrniti blago?

Blago ni zadovoljilo vaših pričakovanj? V tem primeru se lahko v roku 14 dni po prejemu blaga odločite za vračilo brez navedbe razloga. Blago pošljete nazaj neuporabljeno skupaj z izpolnjenim obrazcem in vrnili Vam bomo denar. Vračilo neustreznih izdelkov plačamo mi.

KAKO POTEKA BREZPLAČNO VRAČILO:

  1. Tukaj naročite GLS kurirja. Kurir bo prišel po paket na naveden naslov.
  2. Skrbno zapakiranemu in nepoškodovanemu izdelku, priložite izpolnjen obrazec.
  3. Po prejemu paketa na reklamacijski oddelek, Vam bomo nakazali denar.

Denar za izdelek bo nakazan na vaš bančni račun v najkrajšem možnem času, vendar najpozneje v 30 dneh od prejema paketa. Vrnjeno blago mora biti v neuporabljenem stanju.

Spodnjega perila iz higienskih razlogov ne morete zamenjati ali vrniti!