DODATKI

Katera kovina se uporablja pri izdelavi nakita?

Uporabljajo se zlitine kovin - železa, bakra in cinka. Ne vsebujejo težkih kovin, kot so nikelj, kadmij in svinec.
Nakit je hipoalergen in po kontaktu z vodo ne rjavi in ne počrni.

 

PLESNA PODLAGA

Imam težave s puščicami plesne podlage.

Posamezne puščice lahko sami postavite na plesno podlago (ni napaka).
Navodila za nastavitev lahko najdete na spletni strani.

Plesna podlaga ne deluje?

Navodila za nastavitev lahko najdete na spletni strani.

Je možno povezati plesno podlago s televizijo?

Ponujamo plesne podlage samo za računalnik. Na televizijo jo lahko priključite preko računalnika/prenosnika.

 

URE

Ni navodil za uro?

Navodila za uporabo najdete na naši spletni strani.

Ura ne deluje?

Pozor, za začetek delovanja je potrebno odstraniti varovalno zaponko, da lahko nastavite uro.

Ali so ure vodoodporne?

Ure niso namenjene za plavanje in potapljanje.

 

DOSTAVA BLAGA

Kako naj vem, da je bilo naročilo že odposlano?

Ko predamo blago dostavni službi Vas o tem obvestimo po elektronski pošti.

Ali bom obveščen o predaji pošiljke?

Seveda, o dostavi pošiljke  boste obveščeni preko SMS-a in e-pošte.

Je možno preizkusiti stvari pred prevzemom?

Na žalost to ni mogoče. Dostavljalec dostavi paket, ki je na voljo v neodprti embalaži nedotaknjeno naslovniku.

 

OSEBNI PREVZEM

Ne bo mi uspelo prevzeti paketa, je možno podaljšati rok za prevzem?

Seveda, lahko nas kontaktirate preko telefona ali e-pošte in mi bomo podaljšali rok za prevzem blaga.

Kako vem, da lahko prevzamem naročilo?

O tem Vas obvestimo po elektronski pošti, preko telefona in z SMSom.

Lahko druga oseba prevzame naročeno blago?

Seveda, blago lahko prevzame druga oseba. Potrebno nam je le posredovati številko naročila.

 

ROK ZA PREVZEM

Kako dolgo je blago na voljo pri GLS?

V primeru nedostavljene pošiljke (kurir Vas ne najde na naslovu), bo paket po 5 delovnih dneh po prvem poskusu dostave vrnjen k nam.

Kako dolgo čaka paket na parcelu/paketomatu?

Paket Vas čaka 5 delovnih dni.

 

KRAJ DOSTAVE

Je mogoče dostaviti pošiljko v službo?

Seveda, v tem primeru nam posredujte vaš službeni naslov za dostavo.

Je mogoče dostaviti blago na pošto?

Žal to ni mogoče, dostavo si lahko naročite na parcel ali paketomat.

Kam mi bo GLS dostavil naročene izdelke?

Blago bo dostavljeno na naslov, naveden ob naročilu. Pred dostavo blaga Vas bo kurir poklical po telefonu za dogovor o dostavi.

 

DOSTAVNI ČAS

Zanima me točen čas dostave preko GLS.

Pred oddajo paketa Vas bo kurir kontaktiral preko telefona in takrat se lahko dogovorite o podrobnostih izročitve blaga.

Želel bi hitro dostavo blaga.

Hitra dostava žal ni možna. Paketi so navadno odposlani naslednji delovni dan in dostavljeni v treh delovnih dneh.

Kako dolgo traja dostava paketa?

Vaš paket bo dostavljen v 3 delovnih dneh od dneva oddaje naročila.

 

NAROČILO

Je možno dobiti kakšen popust?

Seveda, z registracijo na naši spletni strani pridobite stalni 3% popust na vse izdelke.
Na voljo je kategorija Odprodaja, tam so določeni izdelki močno znižani.
Vsak konec tedna Vam ponujamo Vikend popuste na določene izdelke.

Želel bi zastonj izdelke za revizijo.

Nekaterim Youtuberjem/blogerjem pošljemo brezplačne izdelke. Oni posnamejo video, napišejo članek, ali posnamejo/objavijo fotografijo na Instagramu in drugje. Oceni se število naročnikov/bralcev/sledilcev, kakovost video posnetkov/fotografij ipd.
Kontaktirajte nas na mail info@wayfarer.si s povezavo na youtube/blog/FB/Instagram in mi Vam bomo odgovorili.

Kakšno geslo naj vnesem?


Vnesite poljubno geslo, ki ga boste uporabili v primeru, da se želite registrirati na naši spletni strani.
Če se ne želite registrirati na naši strani, samo odstranite kljukico.

Ne morem opraviti (dokončati) naročila?

Poskusite posodobiti spletni brskalnik ali uporabiti drug spletni brskalnik. Če so težave še vedno prisotne, se obrnite na nas in naredili vam bomo naročilo. Napišite nam svoje ime in priimek, polni naslov s krajem in poštno številko, telefonsko številko, e-pošto, naziv izdelka, ki vas zanima in način dostave, kako naj vam dostavimo pošiljko (GLS ali prevzemno mesto v LJ).

Ne morete izbrati načina dostave?

Poskusite posodobiti spletni brskalnik ali uporabiti drug spletni brskalnik. Če so težave še vedno prisotne, se obrnite na nas in naredili vam bomo naročilo. Napišite nam svoje ime in priimek, polni naslov s krajem in poštno številko, telefonsko številko, e-pošto, naziv izdelka, ki vas zanima in način dostave, kako naj vam dostavimo pošiljko (GLS ali prevzemno mesto v LJ).

Je možno naročiti več različnih velikosti in vrniti tiste, ki ne ustrezajo?

Seveda, če naročite izdelke na prevzemno mesto, izberete tiste, ki Vam ustrezajo.
Če blago naročite na domači naslov in izberete več velikosti, bo potrebno neustrezne velikosti poslati nazaj k nam.
Zato je bolje, da na domači naslov naročite samo eno velikost in če bo potrebno kasneje uporabite našo brezplačno zamenjavo.

Nisem prejel elektronske pošte o potrditvi naročila.

  1. Preverite vaša neželena sporočila.
  2. Če ne uspete najti sporočila nam pišite na info@wayfarer.si

Kdaj lahko naročim preko vaše spletne strani?

Odpiralni čas internetnega poslovanja ni omejen. Na naši spletni strani lahko naročujete 24 ur na dan ne glede na to ali je delovni dan ali vikend in praznik. Na vaša vprašanja bodo odgovorili v najkrajšem možnem času, a ne daljšem od 24 ur.

Je mogoče naročiti blago samo preko spletne strani?

Naročilo lahko oddate preko telefona, elektronske pošte ali preko drugih razpoložljivih komunikacijskih kanalov. Najbolj priporočljivo je oddati naročilo preko naše spletne strani, saj bo to v veliki meri zmanjšalo verjetnost napak v postopku naročila.

Kako kupiti preko spletne strani?

Izberite izdelke in kliknite na gumb »Dodaj v košarico«, vsebina se bo samodejno prikazala v njej. Vse kar morate storiti je, da izberete količino in način dostave. Če želite kupiti več blaga, kliknite gumb »Nadaljuj nakupovanje«. Nato kliknite na na "Naroči" in izpolnite obrazec, ki se bo prikazal (ime, naslov itd.). V zadnjem koraku potrdite pogoje poslovanja in pošljite naročilo s klikom na tipko "Nadaljuj".

Kako lahko naročim izdelke?

Neposredno na naši spletni strani, po telefonu, elektronski pošti ali osebno na prevzemnem mestu.

 

POŠTNINA

Ali je pri osebnem prevzemu poštnina brezplačna?

Seveda, ob osebnem prevzemu je poštnina brezplačna.

Kako plačati za embalažo?

Poštnina je brezplačna.

 

PREVZEMNO MESTO

Imate možnost osebnega prevzema?

Seveda, prevzamete lahko na našem prevzemnem mestu v Ljubljani.

 

PRODAJALNA

Imate kje prodajalno z vašimi izdelki?

Žal ne, prodaja poteka samo preko spleta.

 

REKLAMACIJE

Kam poslati blago, ki ga želim reklamirati?

Reklamacije, Alen Dervić s.p., Podutiška cesta 156A, 1000 Ljubljana. Obrazec za reklamacije najdete na naši spletni strani.

Ali lahko izdelke naročene preko spletne trgovine reklamiram na vašem prevzemnem mestu?

Seveda, blago naročeno preko naše spletne strani lahko osebno reklamirate na našem prevzemnem mestu:
Wayfarer.si
Trg Mladinskih delovnih brigad 10
1000 Ljubljana

Koliko časa traja za rešitev reklamacije?

Reklamacije rešimo v najkrajšem možnem času, vendar najkasneje v 30 dneh od prejetja reklamacije. Natančnega datuma izvedbe, žal ne moremo sporočiti vnaprej.

Kaj moram sporočiti in priložiti ob reklamaciji?

Reklamirano blago mora biti zapakirano kot standardni paket, zraven je potrebno priložiti izpolnjen obrazec, ki je na voljo na naši spletni strani.

Niste dobili kar ste naročili?

Zadevo lahko uredimo na 2 načina.

  1. Izdelke lahko preko PS pošljete na naš naslov Reklamacije, Alen Dervić s.p., Podutiška cesta 156A, 1000 Ljubljana in priložite reklamacijski obrazec. Poslali vam bomo novo blago ali vrnili denar - to je odvisno od vas (v tem primeru priložite tudi številko bančnega računa).
  2. Uporabite storitev GLS Exchange. Deluje tako, da vam pošljemo novo blago in ko vam ga kurir prinese, boste z njim samo zamenjali paket. Ta storitev je za vas popolnoma brezplačna. Podrobna navodila za brezplačno zamenjavo najdete na naši spletni strani.

Ni mi bilo dostavljeno vse kar sem naročil in plačal.
Blago, ki Vam ni bilo dostavljeno, Vam bomo poslali na naše stroške. Obrnite se na nas.

Ste prejeli poškodovano blago?

Zadevo lahko uredimo na 2 načina.

  1. Izdelke lahko preko PS pošljete na naš naslov Reklamacije, Alen Dervić s.p., Podutiška cesta 156A, 1000 Ljubljana in priložite reklamacijski obrazec. Poslali vam bomo novo blago ali vrnili denar - to je odvisno od vas (v tem primeru priložite tudi številko bančnega računa).
  2. Uporabite storitev GLS Exchange. Deluje tako, da vam pošljemo novo blago in ko vam ga kurir prinese, boste z njim samo zamenjali paket. Ta storitev je za vas popolnoma brezplačna. Podrobna navodila za brezplačno zamenjavo najdete na naši spletni strani.

Kam sporočim reklamacijo?

Email: reklamacije@wayfarer.si, Telefon: 018280888

Kako vrnem blago?

  1. Naročite GLS kurirja, ki bo prišel po paket na naveden naslov.
  2. Skrbno zapakiranemu in nepoškodovanemu izdelku, priložite izpolnjen obrazec za vračilo blaga.
  3. Po prejemu paketa na reklamacijski oddelek, Vam bomo nakazali denar.

Denar za izdelek bo nakazan na vaš bančni račun v najkrajšem možnem času, vendar najpozneje v 30 dneh od prejema paketa.

Kako lahko reklamiram izdelke?

Zadevo lahko uredimo na 2 načina.

  1. Izdelke lahko preko PS pošljete na naš naslov Reklamacije, Alen Dervić s.p., Podutiška cesta 156A, 1000 Ljubljana in priložite reklamacijski obrazec. Poslali vam bomo novo blago ali vrnili denar - to je odvisno od vas (v tem primeru priložite tudi številko bančnega računa).
  2. Uporabite storitev GLS Exchange. Deluje tako, da vam pošljemo novo blago in ko vam ga kurir prinese, boste z njim samo zamenjali paket. Ta storitev je za vas popolnoma brezplačna. Podrobna navodila za brezplačno zamenjavo najdete na naši spletni strani.

 

PLAČILO BLAGA

Lahko plačam z bančno kartico?

Seveda, na prevzemnem mestu Vam omogočamo plačilo z bančno kartico.

Kako lahko plačam kurirju GLS?

Kurirju lahko plačate z gotovino ali kartico.

Je mogoče plačati vnaprej?

Žal to ni možno. Trenutno je možno samo plačilo po povzetju.

 

ZAMENJAVA

Je možna menjava izdelkov za druge izdelke?

Seveda, blago lahko zamenjate za karkoli dokler je cena enaka.

Kako poteka brezplačna zamenjava?

Postopek je otročje lahek!

  1. Naročite brezplačno zamenjavo na zamenjava.wayfarer.si
  2. Blago skrbno zapakirajte, tako da pride do nas nepoškodovano in priložite izpolnjen obrazec za zamenjavo blaga.
  3. Ko je datum odpreme potrjen, Vam bo kurir dostavil nov paket in paketa le zamenjate.    

Zamenjava je na voljo le, če je blago v prvotnem stanju in brez znakov uporabe. Zamenjan paket mora vsebovati izpolnjen obrazec za zamenjavo. Poslujemo z GLS kurirsko službo, ki skrbi za menjave in pakete odpošljemo v najkrajšem možnem času. Če imate še kakšna vprašanja ali pa raje opravite telefonski klic, smo na voljo na 01 828 08 88 in z veseljem Vam bomo pomagali.

V primeru, da mi ne ustreza velikost blaga, je mogoče zamenjati za drugo velikost?

Seveda, če Vam velikost ne ustreza si lahko naročite brezplačno zamenjavo blaga.

 

VELIKOSTI

Kako se odločim med dvema velikostma?

Za vsak izdelek je tabela dimenzij. Če so dimenzije slimfit, priporočamo naročanje večjih velikosti.

Velikost se meri okrog prsi?

Obseg prsi ni važen, pomembna je sprednja širina od pazduhe do pazduhe.

Kakšne velikosti so legice?

Legice so univerzalne velikosti. Zaradi svoje elastičnosti so primerne za velikosti S – L.

Ali so izdelki normalnih dimenzij?

Za vsak izdelek je tabela dimenzij s katero si lahko pomagate.

 

GARANCIJA

Ali dobim zraven izdelkov garancijski list?

Račun služi kot garancijski list.

Kakšna je garancija za blago?

Garancijski rok za vse izdelke je 24 mesecev od datuma prejema blaga. Garancija je predvidena za skrite napake v materialih (proizvodnih napakah), ki niso bile vidne ob nakupu.

 

IZDELKI

Zakaj se moram registrirati?

Registracija ni samo redni odmerek novic, ampak tudi doživljenjski popusti! Vsak nov registriran uporabnik bo samodejno prejel popust, popust se glede na količino nakupov povečuje. Vse nakupe v naši spletni trgovini evidentiramo in seštevamo. Več kupite, večji popust imate. Naše zveste kupce delimo v več skupin:

 ZAČETNIKE

Dobrodošli v družini Wayfarer! Od zdaj naprej, kot nova registrirana stranka, pri nas kupujete s popustom v višini 3%. Vsi nakupi v naši spletni trgovini se evidentirajo in seštevajo. Ko skupni znesek naročil doseže vrednost 80,00€ boste napredovali v bronasto stranko.
Poraba se splača!

 BRONASTE STRANKE

Račun bronaste stranke se aktivira po skupni nabavni vrednosti 80,00€ in pri vseh nadaljnih nakupih prejmete stalni 5% popust na vse izdelke.

 SREBRNE STRANKE

Račun srebrne stranke se aktivira po skupni nabavni vrednosti 200,00€ in pri vseh nadaljnih nakupih prejmete stalni 7% popust na vse izdelke.

 ZLATE STRANKE

Račun zlate stranke se aktivira po skupnem nakupu v vrednosti 400,00€ in pri vseh nadaljnih nakupih prejmete stalni 10% popust na vse izdelke.

PRAVILA PROGRAMA ZVESTOBE

  1. Program je namenjen registriranim končnim naročnikom. Registracija se lahko opravi s strani končnega kupca za nakupovanje v naši e-trgovini, pred sklenitvijo naročila.
  2. Da bi imeli ugodnosti programa zvestobe, morate opraviti vse naloge po prijavi.
  3. Trenutno skupno vsoto vseh naročil po prijavi boste našli v rubriki "Moja naročila".
  4. Ob aktivaciji bronastega, srebrnega ali zlatega računa vas bomo o tem obvestili po e-pošti. Po prijavi v e-trgovino boste samodejno prejeli boljše cene.
  5. Pridržujemo si pravico, da spremenimo katero koli pravilo in nagrado programa zvestobe.

Z registracijo boste pridobili ne le popoln pregled nad vašim naročilom in informacije o prihajajočih promocijah in popustih, ampak tudi priložnost za nakup po zelo konkurenčnih cenah.

Prodajate tudi darilne bone?

Žal darilni boni niso del naše ponudbe.

Je možno preizkusiti izdelke na prevzemnem mestu?

Seveda, če Vam blago ne ustreza, Vam ga ni potrebno kupiti.

Je mogoče rezervirati blago?

Žal rezervacije niso možne. Lahko ustvarite naročilo in nam sporočite dan, ko ga želite prejeti.

Kdaj bodo želeni izdelki na voljo?

Pustite nam vaš e-poštni naslov. Preverili bomo razpoložljivost blaga in naslednji delovni dan vas bomo obvestili.

Kje dobim račun?

Račun se pošlje po elektronski poti. Račun je vključen v e-pošto, ki vas obvesti o odpremi naročila.

Je zahtevano blago na zalogi?

Vsi izdelki, ki so vidni na naši spletni strani, so na zalogi.