Pogosta vprašanja

Podaljšano Božično obdobje brezplačnih zamenjav in vračil

Če se bojite, da ne boste dobili pravega darila, ste lahko brez skrbi! Podaljšali smo obdobje brezplačnih zamenjav in vračil za nakupe v obdobju od 1. novembra 2017 do 30. januarja 2018.

 

Zagotovljena dostava do Božiča

Ne glede na to, kako napet je čas pred Božičem, še vedno lahko veliko naredimo! Na primer jamčimo, da bodo vaša naročila dostavljena do Božiča, če naročilo oddate do 19.12.2017.

 

Kaj če mi oblačila ne bodo prav?

Pišite nam po e-pošti na reklamacije@wayfarer.si ali pokličite na telefonsko številko 01 828 08 88 in poslali vam bomo novo blago v najkrajšem možnem času. Ko vračate izdelek prodajalcu morate priložiti obrazec za vračilo blaga. Priporočamo, da blago ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oziroma drugo ustrezno varno embalažo). Na pošiljko napišite "Zamenjava izdelka".

 

Kaj če mi izdelki niso všeč?

Kupec ima pravico, da odstopi od pogodbe v 14 dneh po prejemu blaga, brez navedbe razloga. V tem primeru pošlje kupec blago, skupaj z izpolnjenim obrazcem za vračilo blaga na naslov za pritožbe Almaja, Alen Dervić s.p., Podutiška cesta 156A, 1000 Ljubljana. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

 

Kdaj dobim naročeno blago?

Pri izbiri plačila po povzetju, je standarni dostavni čas 48 - 72 ur od prejema naročila (z izjemo vikendov in praznikov) za izdelke na zalogi.

 

Kje lahko najdem račun za kupljeno blago?

Račun za naročeno blago dobite v elektronski obliki na vaš e-poštni naslov na dan razglasitve. V primeru, da ga ne dobite lahko zahtevate papirni račun takoj preko e-pošte info@wayfarer.si.

 

Ali lahko kupljene izdelke prevzamem osebno?

Kupljene izdelke lahko prevzamete osebno na naslovu Trg MDB 10, 1000 Ljubljana. Vsak delovnik med 08:00 in 16:00 uro. Ko bodo izdelki pripravljeni za prevzem vas bomo o tem obvestili. Trgovina se nahaja v bližini "Tramvaja", Cirkusa ali Tobačne.

 

Prodajate tudi ostale izdelke, kot te, ki so vidni v vaši e-trgovini?

Ne, vsi izdelki, katere imamo na zalogi oz. v skladišču, so tudi na voljo za nakup v naši e-trgovini.

 

Kaj če mi očala niso všeč?

V primeru, da vam očala niso všeč, nam jih takoj po prejemu pošljite skupaj z izpolnjenim obrazcem za vrnitev izdelkov nazaj na naslov, naveden na obrazcu. Mi pa vam bomo povrnili kupnino.

 

Kaj če dobim poškodovane izdelke?

Pišite nam po e-pošti na reklamacije@wayfarer.si ali pokličite na telefonsko številko 01 828 08 88 in poslali vam bomo novo blago v najkrajšem možnem času. Ko vračate izdelek prodajalcu morate priložiti obrazec za vračilo blaga. Priporočamo, da blago ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oziroma drugo ustrezno varno embalažo). Na pošiljko napišite "Zamenjava izdelka".