Pogosta vprašanja

Izbrali smo 8 najpogostejših vprašanj z odgovori za Vas. Celotno besedilo najdete na tej povezavi vprašanj in odgovorov.

 

Kaj če mi oblačila ne bodo prav?

Pišite nam po e-pošti na reklamacije@wayfarer.si ali pokličite na telefonsko številko 01 828 08 88 in poslali vam bomo novo blago v najkrajšem možnem času. Ko vračate izdelek prodajalcu morate priložiti obrazec za vračilo blaga. Priporočamo, da blago ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oziroma drugo ustrezno varno embalažo). Na pošiljko napišite "Zamenjava izdelka".

 

Kaj če mi izdelki niso všeč?

Kupec ima pravico, da odstopi od pogodbe v 14 dneh po prejemu blaga, brez navedbe razloga. V tem primeru pošlje kupec blago, skupaj z izpolnjenim obrazcem za vračilo blaga na naslov za pritožbe Almaja, Alen Dervić s.p., Podutiška cesta 156A, 1000 Ljubljana. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

 

Kdaj dobim naročeno blago?

Rok dostave je v 3 delovnih dneh od prejema naročila za izdelke na zalogi.

 

Kje lahko najdem račun za kupljeno blago?

Račun za naročeno blago dobite v elektronski obliki na vaš e-poštni naslov na dan pošiljanja. V primeru, da ga ne dobite lahko zahtevate papirni račun takoj preko e-pošte info@wayfarer.si.

 

Ali lahko kupljene izdelke prevzamem osebno?

Kupljene izdelke lahko prevzamete osebno na naslovu Trg MDB 10, 1000 Ljubljana. Vsak delovnik med 08:00 in 16:00 uro. Ko bodo izdelki pripravljeni za prevzem vas bomo o tem obvestili. Prevzemno mesto se nahaja v bližini "Tramvaja", Cirkusa ali Tobačne.

 

Ni navodil za uro?

Navodila za uporabo najdete na naši spletni strani.

 

Je možno dobiti kakšen popust?

Seveda, z registracijo na naši spletni strani pridobite stalni 3% popust na vse izdelke. Na voljo je kategorija Odprodaje, tam so določeni izdelki močno znižani.

 

Kaj če dobim poškodovane izdelke?

Pišite nam po e-pošti na reklamacije@wayfarer.si ali pokličite na telefonsko številko 01 828 08 88 in poslali vam bomo novo blago v najkrajšem možnem času. Ko vračate izdelek prodajalcu morate priložiti obrazec za vračilo blaga. Priporočamo, da blago ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oziroma drugo ustrezno varno embalažo). Na pošiljko napišite "Zamenjava izdelka".