Reklamacije

Podaljšano Božično obdobje brezplačnih zamenjav in vračil

Če se bojite, da ne boste dobili pravega darila, ste lahko brez skrbi! Podaljšali smo obdobje brezplačnih zamenjav in vračil za nakupe v obdobju od 1. novembra 2017 do 30. januarja 2018.

 

Reklamacije v 14 dneh po prejemu pošiljke

BREZPLAČNA ZAMENJAVA BLAGA

  • Vam ne ustreza velikost naročenih oblačil?
  • Ste prejeli poškodovan izdelek?
  • Ste prejeli izdelek, ki ga niste naročili?

Če ste naročili izdelke, ki Vam iz kateregakoli razloga ne odgovarjajo, jih lahko v 14 dni od prejema brezplačno zamenjate. Pri naročanju brezplačne zamenjave pridejo po paket k Vam domov na naše stroške. 

Več informacij, ki se nanašajo na brezplačno zamenjavo najdete TUKAJ

Odstop od pogodbe - brezplačno vračilo blaga

Blago ni izpolnilo vaših pričakovanj? V tem primeru nam lahko v 14 dneh od dneva prejema pošiljke, izdelke vrnete brez navedbe razloga. Samo v primeru, da je blago nepoškodovano, skupaj z izpolnjenim obrazcem in vrnili Vam bomo denar. Vračilo neustreznih izdelkov plačamo mi.

Kako poteka brezplačno vračilo?

  1. Tukaj naročite GLS kurirja. Kurir bo prišel po paket na naveden naslov.
  2. Skrbno zapakiranemu in nepoškodovanemu izdelku, priložite izpolnjen obrazec.
  3. Po prejemu paketa na reklamacijski oddelek, Vam bomo nakazali denar.

Denar za izdelek bo nakazan na vaš bančni račun v najkrajšem možnem času, vendar najpozneje v 14 dneh od prejema paketa. Vrnjeno blago mora biti v neuporabljenem stanju.

Spodnjega perila iz higienskih razlogov ne morete zamenjati ali vrniti!

 

Reklamacije po 14 dneh od prejema pošiljke

GARANCIJSKI ROK

Garancijski rok za vse izdelke je 24 mesecev od datuma prejema blaga. Jamstvo je predvideno za skrite napake v materialih (proizvodne napake), ki niso bile vidne pri nakupu.

GARANCIJA NE VELJA ZA

  • Mehanske poškodbe, ki so bile ustanovljene po prejemu blaga
  • Obrabo zaradi uporabe
  • Napake, ki nastanejo pri obdelavi blaga v nasprotju z navodili za uporabo ali v nasprotju z normalno uporabo, kot tudi neustreznega ravnanja, delovanja ali malomarnosti do blaga
  • Navodila za uporabnike - ure

KAKO VLOŽITI ZAHTEVEK ZA REKLAMACIJO

Izberite eno od naslednjih možnosti za pošiljanje blaga na oddelek za reklamacije:

1. Naročite GLS kurirja (vračanje brezplačno)

  • Naročite kurirsko podjetje GLS tukaj.
  • K skrbno zapakiranemu blagu priložite izpolnjen obrazec.
  • Kurir bo prišel po Vaš paket na prijavljen naslov.
  • Po prejemu paketa na oddelek reklamacij bomo pregledali Vašo reklamacijo in Vas po potrebi kontaktirali.

2. Pošljete izdelek na Vam najljubši način

  • Reklamirano blago skupaj z izpolnjenim obrazcem za reklamacije pošljite na naslov: Reklamacije, Almaja, Alen Dervić s.p., Podutiška cesta 156A, 1000 Ljubljana

V primeru kakršnih koli dvomov, se obrnite na naš reklamacijski oddelek po elektronski pošti reklamacije@wayfarer.si ali na tel. 01 828 08 88.

Spodnjega perila iz higienskih razlogov ne morete zamenjati ali vrniti!

 

Osebne reklamacije

Na našem prevzemnem mestu je tudi možno reklamirati kupljeno blago. Na prevzemnem mestu se denar ne vrača. Po izpolnitvi obrazca, Vam bodo v roku 14 dni nakazali denar na Vaš bančni račun.

 

Končne določbe

Pravice in obveznosti strank v zvezi pravic nepopolne izpolnitve, se ureja z ustrezno zakonodajo in so sestavni del pogojev poslovanja. Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

Reklamacijski predpisi začnejo veljati 1. julija 2015 in razveljavljajo vse prejšnje določbe in postopke v zvezi z jamstvom blaga in pritožbenem postopku.

Družba X-Trader.cz s.r.o. si pridržuje pravico, da spremeni pogoje poslovanja, brez predhodne najave.