Reklamacije v 30 dneh po prejemu pošiljke
BREZPLAČNA ZAMENJAVA BLAGA
- Vam ne ustreza velikost naročenih oblačil?
- Ste prejeli poškodovan izdelek?
- Ste prejeli izdelek, ki ga niste naročili?
Zagotavljamo vam, da bo denar povrnjen na vaš bančni račun v najkrajšem možnem času in najpozneje v 30 dneh od sprejema zahtevka. Če vračate blago s skupno vrednostjo manj kot 80 € , se vrednost poštnine odbije od povrnjenega zneska. Vrnjeno blago ne sme biti uporabljeno.
Če ste naročili izdelke, ki Vam iz kateregakoli razloga ne odgovarjajo, jih lahko v 30 dni od prejema brezplačno zamenjate. Pri naročanju brezplačne zamenjave pridejo po paket k Vam domov na naše stroške.
Več informacij, ki se nanašajo na brezplačno zamenjavo najdete TUKAJ
Odstop od pogodbe - brezplačno vračilo blaga
Blago ni izpolnilo vaših pričakovanj? V tem primeru nam lahko v 30 dneh od dneva prejema pošiljke, izdelke vrnete brez navedbe razloga. Samo v primeru, da je blago nepoškodovano, skupaj z izpolnjenim obrazcem in vrnili Vam bomo denar. Vračilo neustreznih izdelkov plačamo mi.
Kako poteka vračilo?
- Storitev stane 3,90 € (brezplačno za bronaste, srebrne in zlate kupce)
- Tukaj naročite GLS kurirja. Kurir bo prišel po paket na naveden naslov.
- Blago pravilno zapakirajte in priložite izpolnjen obrazec.
- Ko ga naš oddelek za reklamacije sprejme, vam bomo vrnili denar na vaš bančni račun najpozneje v 14 dneh.
Spodnjega perila in kopalk iz higienskih razlogov ne morete zamenjati ali vrniti!
Reklamacije po 30 dneh od prejema pošiljke
GARANCIJSKI ROK
Garancijski rok za vse izdelke je 24 mesecev od datuma prejema blaga. Jamstvo je predvideno za skrite napake v materialih (proizvodne napake), ki niso bile vidne pri nakupu.
GARANCIJA NE VELJA ZA
- Mehanske poškodbe, ki so bile ustanovljene po prejemu blaga
- Obrabo zaradi uporabe
- Napake, ki nastanejo pri obdelavi blaga v nasprotju z navodili za uporabo ali v nasprotju z normalno uporabo, kot tudi neustreznega ravnanja, delovanja ali malomarnosti do blaga
KAKO VLOŽITI ZAHTEVEK ZA REKLAMACIJO
Izberite eno od naslednjih možnosti za pošiljanje blaga na oddelek za reklamacije:
1. Naročite GLS kurirja (vračanje brezplačno)
- Naročite kurirsko podjetje GLS tukaj.
- K skrbno zapakiranemu blagu priložite izpolnjen obrazec.
- Kurir bo prišel po Vaš paket na prijavljen naslov.
- Po prejemu paketa na oddelek reklamacij bomo pregledali Vašo reklamacijo in Vas po potrebi kontaktirali.
2. Pošljete izdelek na Vam najljubši način
- Reklamirano blago skupaj z izpolnjenim obrazcem za reklamacije pošljite na naslov: Wayfarer.si, Cesta v prod 84, 1000 Ljubljana
V primeru kakršnih koli dvomov, se obrnite na naš reklamacijski oddelek po elektronski pošti reklamacije@wayfarer.si .
Spodnjega perila iz higienskih razlogov ne morete zamenjati ali vrniti!
Končne določbe
Pravice in obveznosti strank v zvezi pravic nepopolne izpolnitve, se ureja z ustrezno zakonodajo in so sestavni del pogojev poslovanja. Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.
Reklamacijski predpisi začnejo veljati 1. julija 2015 in razveljavljajo vse prejšnje določbe in postopke v zvezi z jamstvom blaga in pritožbenem postopku.
Družba X-Trader.cz s.r.o. si pridržuje pravico, da spremeni pogoje poslovanja, brez predhodne najave.